RINDU INI....PATUTKAH??

WAH....TAHUN BARU LAGIK...nmpak sgt, aku bukan active blogger yg ari2 dok update blognya kan...aku bleh update time free and rasa nk myatakan sesuatu je..ari ni aku nak mnyatakan bahawa sesungguhnya (ayyat berani mati neh) AKU RINDU DIA...sape2 yg trasa, tolonglah amek balik prasaan RINDU ni sbb aku kdg2 confuse, patutkah atau tidak..isk isk


Patut-sebab dia aku rindu
patut- sebab dia penah curik ati aku
patut- sebab dia pemberi smangat kat aku

tak patut- nnti ada org lain jeles lak
tak patut- sbb dia buat tak geti je
tak patut- suka ati dia ar nk rindu ke tidak kan??

hahaha...sengal aku arini


Esok Maulidur Rasul..yang sepatut2nya aku rindu Nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W...betul tak? Rasullullah..dalam mengenalmu..kami susuri lembaran sirahmu..pahit getir pengorbananmu,...
bila agaknya boleh mimpi Rasullulah...

erm---tentang kehidupan pula terlalu banyak cabaran dan dugaan yang perlu dihadapi satu persatu..ya Allah..semoga aku tabah menghadapi segala ujianMu..semoga aku tabah...amin!!

kepada mereka di luar sana...pcayalah, aku rinddduuu semuaaa!yeahhh


take care dan smoga berbahagia slamanya...


baiklah..terimalah video ni -maher zain..kena search sendiri,,aku tak download lagi ar...hehehe

Wassalam!




1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

MENYERLAH JAUH DARI YANG BIASA

Bila bertalu rentak di kalbu
Hasrat yang tersirat semakin ku buru
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Bila bertalu rentak di kalbu
Hasrat yang tersirat semakin ku buru
Bila bergema laungan gempita
Harapan bernyala nadiku berganda

Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

Ungkapan ini bukan sekadar bermimpi
Segalanya pastikan terbukti nanti

Ulang :
Gemuruh jiwa semangat membara
Dari puncak ingin ke angkasa
Berkalungkan bintang berkelipan
Menyerlah jauh dari yang biasa

MOTIVASI@MOTIVATION

1 . Marry the right person. This one decision will determine 90% of yourhappiness or misery.
2. Work at something you enjoy and that's worthy of your time and talent.
3. Give people more than they expect and do it cheerfully.
4. Become the most positive and enthusiastic person you know.
5. Be forgiving of yourself and others.
6. Be generous.
7. Have a grateful heart.
8. Persistence, persistence, persistence.
9. Discipline yourself to save money on even the most modest salary.
10. Treat everyone you meet like you want to be treated.
11. Commit yourself to constant improvement.
12. Commit yourself to quality.
13. Understand that happiness is not based on possessions, power or prestige, but on relationship with people you love and respect.
14. Be loyal.
15. Be honest.
16. Be a self-starter.
17. Be decisive even it it means you'll sometimes bewrong.
18. Stop blaming others. Take responsibility for every area of your life.
19. Be bold and courageous. When you look back on your life, you'll regret the things you didn't do more than the ones you did.
20. Take good care of those you love.
21. Don't do anything that wouldn't make your Mom proud

Get cool stuff @ NackVision.com